Customer Service Engineer

Ben jij de Customer Service Engineer die graag een bijdrage wil leveren aan de kwaliteitsbeheersing en -verbetering van onze organisatie? In deze functie houd jij je zowel bezig met het analyseren van het probleem van onze klanten als het implementeren van corrigerende en preventieve maatregelen.

    Waar ben je verantwoordelijk voor?

  • Coördineren van klachtenafhandeling met als doel het verhogen van klanttevredenheid en het beperken van non-conformiteitskosten.
  • Het fungeren als aanspreekpunt voor klanten bij audits, kwaliteitsvraagstukken en wijzigingsverzoeken.
  • Het duidelijk communiceren van analyseresultaten en corrigerende maatregelen.
  • Uitvoeren van inspecties en het beoordelen van afwijkingen op producten betreffende functionaliteit en specificaties

  • Het toepassen van testapparatuur, technische tekeningen en analysetools om problemen te identificeren en op te lossen.
  • Het opstellen van interne afkeuringsanalyses (TOS) en bijbehorende rapportages.
  • Bijwonen van wijzigingsoverlegvormen en het opvolgen en afhandelen van wijzigingen (kwaliteitsverbetering, productaanpassing, klantwijzigingen)
solliciteer direct

Wat ga je doen?

In deze functie fungeer jij als eerste aanspreekpunt voor klanten bij non-conformiteiten met betrekking tot geleverde producten en diensten. Jij faciliteert de analyse naar de oorzaak van de klacht en implementeert vervolgens corrigerende en preventieve maatregelen om het probleem van de klant op te lossen en tevens om herhaling van het probleem te voorkomen. De Customer Service Engineer levert hierdoor een belangrijke bijdrage aan de kwaliteitsbeheersing- en verbetering van de gehele organisatie.

Wie ben jij?

  • HBO-opleiding in bij voorkeur technische richting, of affiniteit met techniek

  • Relevante werkervaring in een productie omgeving

  • Ervaring in een multidisciplinaire en internationale omgeving

  • Ervaring met (Automotive) kwaliteitsnormen zoals, IATF

  • Je hebt kennis van kwaliteits/problem solving tools (8D, APQP, FMEA)

  • Kennis van Excel en Sharepoint heeft de voorkeur, idealiter op gevorderd niveau

  • Uitstekende kennis van Nederlands en Engels

Wij bieden jou:

Een enthousiast team van collega's binnen een interessante werkomgeving waar ontwikkeling en productie samenkomen, bij een dynamisch internationaal bedrijf in de regio Twente. We hechten waarde aan persoonlijke ontwikkeling en stimuleren dit van harte. Daarnaast bieden we je een marktconform salaris met 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen.

Reageren?

Let op! Op dit moment hebben wij helaas te maken met een technische storing, waardoor reacties via onderstaand formulier niet bij ons binnenkomen.

Indien je wilt reageren op deze vacature, vragen we je dit per mail te doen via jobs@power-packer.nl.

We kijken uit naar je reactie! 

Eerst zien dan geloven?

Solliciteer direct

  • Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
  • Max. bestandsgrootte: 32 MB.
    Upload je CV
    Geen bestand gekozen

Welkom bij Power-Packer

Wij ontwerpen, produceren en verkopen motion control systems die feilloos werken. High-tech perfectie die wordt ontworpen in Oldenzaal en daar deels ook wordt geproduceerd. We leveren aan wereldmerken in verschillende branches, zoals automotive, transportvoertuigen, gezondheidszorg, off-highway en landbouw. En dat zijn niet de enige redenen waarom je graag bij Power-Packer zou willen werken, kijk maar. Alvast je toekomstige collega’s aan het werk zien? Dat kan ook.  

Solliciteren bij Power-Packer gaat zo

De juiste mensen aan ons team verbinden, dat is heel belangrijk voor zo'n hightech ontwikkel- en productiebedrijf als wij zijn. Daarom hebben wij een secure selectieprocedure. Ben jij een échte Power-Packer? Zo ontdekken we dat

Solliciteer

Wij reageren binnen 5 dagen

Sollicitatiegesprek

2e gesprek

Contractvoorstel

Werken bij
Power-Packer